VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Externisté z Centropolu se vydávali za pracovníky ČEZu

Mariánské Lázně –Obchodní ředitel společnosti se vyjádřil také ke stížnostem na podobné logo se společností ČEZ.

25.2.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK

Podvodným jednáním získávali zákazníky v Mariánských Lázních zástupci společnosti Centropol. Nejčastěji si jako své oběti vybírali důchodce.

„Hodně lidí si stěžuje, že umožňujeme, aby se za naší firmu kdokoli neoprávněně vydával,“ uvedl Martin Sobotka, mluvčí skupiny ČEZ pro Západní Čechy. „Celkem jsme zaznamenali 250 telefonů od podvedených lidí. Bohužel nemůžeme tomu, že se za naši společnost někdo vydává, zabránit. Řešit to můžeme až poté, co se něco takového stane, ale nesnažíme se proti tomu nijak velmi zásadně postupovat. Veškeré případy podáváme energetickému regulačnímu úřadu k dalšímu postupu. Vůbec se mi ale nelíbí, že si tihle externí pracovníci konkurenčních firem vybírají právě starší lidi. Je to podle mě velmi neetické,“ dodal Sobotka.

„Určitě to není hezké, protože záměrně navštěvují starší lidi,“ řekla důchodkyně Zlata Sedláčková z Mariánských Lázní. „Byla jsem zrovna u sousedky, když u ní zazvonili údajní pracovníci ČEZu. Sousedka s nimi smlouvu nepodepsala a jenom jsme si na ně ještě obě postěžovaly,“ dodala Sedláčková.

"Spolupracujeme s několika sty externími pracovníky,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel společnosti Centropol. „Bohužel je to tak, že někteří z nich pochybí, a to v různých ohledech. Prioritně bereme v úvahu přání zákazníka. Proto nebráníme v rozvázání smluvního vztahu se zákazníkem i nad rámec zákonné lhůty . Ta je 14 dní a interně jsme toto pravidlo zvedli na jeden měsíc, kdy má zákazník právo bez udání důvodů smlouvu s námi ukončit a my zastavíme proces realizace a se zákazníkem všechny závazky vyrovnáme v jeho prospěch. Nikdy jsme neúčtovali ani žádné deaktivační poplatky,“ dodal Pokrupa.

Obchodní ředitel společnosti se vyjádřil také ke stížnostem na podobné logo se společností ČEZ.

„Grafický manuál nám zpracovala reklamní agentura,“ sdělil Pokrupa. „Po zpracování jsme si nechali patentovat ochranné známky, ke kterým se nikdy nikdo nevyjádřil. Naše logo je navíc vždy ve spojení s velkým nápisem Centropol, takže bych jakoukoliv podobu s logem ČEZu vyloučil. V žádném případě ani nebyl záměr mít podobné logo s jiným dodavatelem.“ dodal na závěr Pokrupa.

Autor: Lukáš Maďa

25.2.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Plynová pistole.

Trojici lidí vulgárně nadával, s pistolí v ruce křičel, že je zabije

Ještě do konce prázdnin je v chebské městské knihovně k vidění výstava s výmluvným názvem Svět Sherlocka Holmese.

Sherlock Holmes ožívá v knihovně

Na vodě letos v pohodě? Sem tam mráček

Karlovarský kraj – Vodácká sezona na Ohři se letos vydařila, shodují se majitelé půjčoven, tábořišť i samotní vodáci. Přestože ještě nekončí, hlavní nápor má řeka s blížícím se koncem letních prázdnin už za sebou.

Kamion kočárky nedovezl, skončil v plamenech

Františkovy Lázně – Technická závada stojí za požárem kamionu u Františkových Lázní. Kamion převážel dvě stovky kočárků.

Trhy mají v lázních úspěch, v Aši se teď budou konat jen jednou měsíčně

Chebsko - Kdy a kde budou mít farmářské trhy úspěch, to je těžké odhadnout. A to i pro jejich zkušené organizátory. Například v Chebu se zatím neujaly, oproti tomu ve Františkových či Mariánských Lázních mají úspěch.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení