Jak jsem svým malým průzkumem zjistila, není žádná ojedinělá záležitost, když je u zboží v marketu jiná cena, než jakou vám pak naúčtují na pokladně. I já jsem se nedávno rozčilovala, konkrétně v ašském Tescu na oddělení ovoce a zeleniny. Naivně jsem se domnívala, že když s úsměvem upozorním obsluhu, situace se zlepší. Omyl. Během následujícího týdne jsem dvakrát natrefila na rozdíl v ceně ovoce i zeleniny. Manažeři prodejny použili oblíbené výmluvy, jaké slyšeli i mnou oslovení zákazníci - chyba zaměstnance, noví brigádníci, chyba v počítači a podobně. Proto jsem oslovila mluvčí obchodu Tesco Evu Karasovou, aby mi vysvětlila, proč k tomu došlo.

Odpověď si můžete sami přečíst:

Milá paní redaktorko. Předem bychom Vás chtěli ujistit, že je nám velmi líto, že jste měla takovou zkušenost s nakupováním v našem obchodě.
Manažerka obchodu okamžitě celou záležitost osobně prověřila. V obou případech došlo k selhání lidského faktoru. Naši zaměstnanci pochybili, a to konkrétně tak, že při přemisťování zboží v rámci nabídkových akcí zapomněli vyměnit i cenovky. Jelikož se jednalo o opakovanou, i když ojedinělou záležitost, učinili jsme několik opatření, abychom v budoucnu zamezili jejímu opakování. Provedli jsme bezprostředně kontrolu všech cen na oddělení ovoce a zeleniny, a to bez zjištění pochybení. Zároveň jsme zavedli monitorovací a kontrolní mechanismy a všichni zaměstnanci budou v nejbližším termínu proškoleni.

Z výše napsaného tedy plyne, milí zákazníci, že je jen na vás, abyste si sami kontrolovali, za kolik co nakupujete…