Chebští hasiči řešili zneužití tísňové linky. Přibližte, o co šlo.

Na tísňovou linku oznámil někdo z telefonu bez SIM karty, že na parkovišti u Kauflandu hoří auto, svoje jméno neřekl a zavěsil. Nemůžeme si dovolit podcenit jakékoliv hlášení události, byla proto vyslána chebská jednotka, na uvedeném místě žádný požár kluci nenašli, vedeme to proto jako planý poplach. Plané poplachy v našem systému ještě dělíme na ty z elektronické signalizace EPS na PCO (těch je nejvíc), pak na příznaky hoření (když lidé například vidí z dálky kouř, také to jedeme prověřit, už se například stalo, že to byl táborák skautů, kteří si tam v klidu opékali buřtíky, nebo různé pálení větví, listí a podobně), a pak to jsou právě takto zlomyslná volání, kdy planých poplach pak zatřídíme jako zneužití jednotky. Ročně jich máme v řádech desítek.