VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Od zaměstnanců nemocnice by se mnozí mohli učit, říká pacient

Cheb -Každého zákazníka potěší úsměv prodavačky. Někdy se ho ale bohužel nedočká.

4.10.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

O zdravotnictví se v médiích mluví nejčastěji v případě, že se vyskytne nějaký problém. Toho si všiml také Miroslav Schulz z Chebu. Ten se však chtěl podělit s příjemnou zkušeností.

„Měl jsem menší srdeční problémy, tak jsem navštívil chebskou nemocnici s prosbou o vyšetření aktuálního stavu,” popisoval chebský pacient.

„Přijala mě mladá paní doktorka a protože pravděpodobně viděla mou nejistotu, uklidňujícím hlasem, přátelsky a dopodrobna mi vysvětlila, jaké lékařské postupy a jaké přístroje bude používat.”

Nakonec mu doporučila hospitalizaci. Tři dny byly plné různých vyšetření. Jak ale Miroslav Schulz říká, každé setkání se zaměstnanci nemocnice bylo stejné - přátelský úsměv a popřání hezkého dne, ať se jednalo o kohokoliv. „Myslím, že i stravování, které je věčným tématem pacientů, je nadprůměrně dobré,” zhodnotil.

Pak musel být převezený do karlovarské nemocnice, kde se mu podle jeho slov dostávalo stejně dobré péče.

„Po propuštění jsem byl na nádraží při kupování jízdenky hodně rychle a drsně konfrontovaný se životem před zdmi nemocnice,” popisoval.

„V okénku, kde si kupuji lístek na vlak, se na mě dívá kyselý obličej, který mi zamračeně dává najevo, že otravuji - a to navíc bez pozdravu a poděkování,” vypráví rozdíl v chování zaměstnanců. „Na peronu ve stánku s novinami se situace opakovala,” i proto Miroslava Schulze napadlo, že by se mnozí mohli od pracovníků chebské a karlovarské nemocnice učit.

„Jen velice těžko se můžeme vyjádřit k obecné připomínce, že se některý náš zaměstnanec choval k zákazníkovi nepříjemně,” vysvětlovala Kateřina Šubová, regionální tisková mluvčí Českých drah. „Pochopitelně nás mrzí, pokud je náš zákazník nespokojen s přístupem našeho zaměstnance.”

Někteří obyvatelé nad podobnými situacemi často mávnou rukou. „Nás ve škole učili, že zákazníka nezajímá, že má prodavačka problémy,” oponovala dlouholetá prodavačka jednoho z chebských obchodů.

Autor: Václava Simeonová

4.10.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Plynová pistole.

Trojici lidí vulgárně nadával, s pistolí v ruce křičel, že je zabije

Ještě do konce prázdnin je v chebské městské knihovně k vidění výstava s výmluvným názvem Svět Sherlocka Holmese.

Sherlock Holmes ožívá v knihovně

Na vodě letos v pohodě? Sem tam mráček

Karlovarský kraj – Vodácká sezona na Ohři se letos vydařila, shodují se majitelé půjčoven, tábořišť i samotní vodáci. Přestože ještě nekončí, hlavní nápor má řeka s blížícím se koncem letních prázdnin už za sebou.

Kamion kočárky nedovezl, skončil v plamenech

Františkovy Lázně – Technická závada stojí za požárem kamionu u Františkových Lázní. Kamion převážel dvě stovky kočárků.

Trhy mají v lázních úspěch, v Aši se teď budou konat jen jednou měsíčně

Chebsko - Kdy a kde budou mít farmářské trhy úspěch, to je těžké odhadnout. A to i pro jejich zkušené organizátory. Například v Chebu se zatím neujaly, oproti tomu ve Františkových či Mariánských Lázních mají úspěch.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení