V rámci dotačního projektu ’Propagace města Františkovy Lázně’ vznikl ojedinělý soubor propagačních materiálů, který zpříjemní pobyt turistů ve městě.

„Reprezentační publikace a propagační letáky jsou vyhotoveny v tištěné podobě ve čtyřech jazykových mutacích: český, německý, anglický a ruský jazyk,” uvedl místostarosta Františkových Lázní Roman Knedlík.

„Kromě tiskovin budou mít návštěvníci možnost při prohlídkách Františkových Lázní a okolí využít netradiční technickou pomůcku, takzvaného audio-průvodce. Těchto zařízení má město k dipozici dvacet kusů a obsahují audiozáznamy, které jsou namluveny nejen česky, ale i německy, anglicky a rusky. Projekt jsme mohli realizovat díky finanční podpoře Evropské unie - z rozpočtových prostředků Regionální rady regionu soudržnosti Severozápad.”

Nové propagační materiály mohou využít všichni turisté, návštěvníci a pacienti Františkových Lázní. „Ty zdarma poskytneme všem ubytovacím zařízením ve městě, muzeu a případní zájemci si je mohou vyzvednout přímo na úřadě města. Podobně je to s audioprůvodci, které lze zapůjčit jen ve františkolázeňském muzeu a to proto, že po použití musí být každý audio-průvodce napojen do speciální nabíjecí centrály,” upřesnil Knedlík.