Sytě žlutá barva Nissanu Juke si vydobyla popularitu u zákazníků v první generaci, od roku 2019, kdy se představila druhá generace, ovšem v nabídce barev chyběla. Nyní se v rámci faceliftu vrací, byť se jedná o nový, lehce světlejší odstín. Nejlépe pak odvážné zbarvení na malém crossoveru vynikne ve výbavě N-Sport. Ta je laděná do sportovního vzhledu a zvolenou barvu karoserie kontrastně „rozbíjí“ černou střechou, kryty prahů a zpětných zrcátek nebo mřížkou chladiče.

Žlutá navíc není jediná inovovaná barva v nabídce. Bílá perleťová byla nahrazena jiným odstínem s vyšším množstvím metalických částeček, aby na světle více „perlila“. Černá je potom hlubší a temnější. Vedle nových barev dostal Juke po stránce exteriéru už jen dvoje nová kola, žádné další změny na náraznících či světlech, jak tomu bývá u faceliftů běžné, se nekonají.

Podívejte se na virtuální odhalení Nissanu Juke na nejslavnějších evropských lokacích:

Zdroj: Youtube

Větší změny doznal interiér s pozměněnou ergonomií, sedadly, ale i dalšími prvky. Nissan tvrdí, že by měl oproti předchozímu provedení působit celkově hodnotnějším dojmem. Je tu více koženky a zajímavě vypadá i barevný dekor ve tvaru „bumerangu“, obíhající přístrojovku a infotainment.

Největší novinkou jsou každopádně displeje. Dotyková obrazovka infotainmentu má u vyšších výbav nyní úhlopříčku 12,3 palce a displej je o 8 stupňů pootočen směrem k řidiči, aby se mu snadněji a intuitivněji ovládal. Nové je také samotné rozhraní, jehož domovská obrazovka s nastavitelnými widgety připomíná mobilní telefon.

Nový je i displej přímo před řidičem, který upustil od klasických ručičkových budíků. I tady je úhlopříčka 12,3 palce, která má rozlišení 1920x720 pixelů a řidič si může tlačítky na volantu navolit, jaké funkce a hodnoty před sebou uvidí.

Aston Martin Vantage
Aston Martin Vantage dostal víc koní a parádní video

Na druhou stranu Nissan neupustil od klasického ovládacího panelu klimatizace s tlačítky a kolečky – klimatizace má mimochodem nové výdechy. Nová je i bezdrátová nabíječka mobilního telefonu, doplněná USB-A i USB-C porty vpředu i vzadu, ale také přeorganizovaná středová konzola mezi řidičem a spolujezdcem. Nissan přesunul některá tlačítka, aby zbylo více odkládacích prostor, a větší je i loketní opěrka. Všechny výbavy mají kvůli místu už pouze elektronickou ruční brzdu a zvětšila se dokonce i schránka před spolujezdcem, která pojme 7,8 litru.

Kvůli legislativě dostal Juke standardně do vínku upozornění před opuštěním jízdního pruhu, které může být za příplatek doplněno o aktivní vedení v pruzích. Potěší zadní parkovací kamera dodávaná jako standard, zejména když se její rozlišení zvýšilo z 0,3 na 1,3 megapixelu. Za příplatek dostanete panoramatický parkovací systém, zobrazující okolí vozu.

Nabídka dvojice motorů zůstala neměnná. Coby základ slouží benzínový litrový tříválec s turbodmychadlem, poskytující 117 koní výkonu a 180 Nm točivého momentu (200 Nm krátkodobě při funkci over torque). Motor lze objednat s manuální převodovkou, případně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DCT. Druhou variantou je hybrid, kombinující motor z vlastního vývoje Nissanu o výkonu 94 koní a točivém momentu 148 Nm, a dva elektromotory. Hlavní elektromotor má 49 koní a 205 Nm a pro výpomoc slouží ještě startér-generátor o výkonu 20 koní.