Jeho rekonstrukce byla součástí budované rychlostní silnice R6 mezi Novým Sedlem a Sokolovem. Než po mostě projeli první auta, čekala stavbaře velký kus práce. Nejdříve museli osadit ložiska, na která vrchní mostovka takzvaně usedla. Na mostě bylo třeba dodělat izolace a lité asfalty.

Místo, na kterém vzniklo centrum Karlových Varů, zůstávalo dlouhou dobu mimo zájem populace.
V centru Karlových Varů lidé zpočátku žít nechtěli

Most je o šest metrů širší než ten původní, dlouhý je 297 metrů a je výrazně lehčí než jeho předchůdce. Původní mostovka představovala 4,5 tisíce tun železobetonu. Ta nová však má přes 2 tisíce tun. Jednotlivá pole mostovky se na pilíře dostávaly během čtyř vysouvání, kterému asistovalo přibližně devadesát pracovníků.

O kousek dál vyrostly další mostní kontrukce. Dvě z nich překlenuly železnici.
Jiří Holub