Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.
Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ