Nová identita Chebu vyvolala mezi Chebany opět velké vášně. Jde o novou značku, která má městu pomoci udělat tečku za černou minulostí, která je známá především z divokých devadesátek.
Logu dominuje velké, v češtině specifické písmeno CH, mřížka odkazuje na městský erb, na ikonické hrázdění chebských domů, ale i na křížení dopravních tahů, stavebních stylů a mocenských zájmů ve městě. Používá cihlovou barvu typickou pro chebské střechy nebo barokní hradby.
Designéři na Karlovarsku při pohledu na dílo od společnosti Czechdesign tleskají. Vidí totiž jednoduchost prezentace, kterou může město implementovat na různé události a značku podle příležitosti měnit. Je variabilní a použitelná na vše, co je pro Cheb charakteristické. Někteří designéři se dokonce nechali slyšet, že Cheb je ve své prezentaci i před Karlovými Vary.
Co se týče široké veřejnosti, tak se názory liší a mnohdy dochází na adresu nového loga i k úsměvným komentářům. To ale nemění nic na tom, že historické město Cheb už nechce psát temnou historii, ale chce začít s čistím a novým štítem.
Kateřina Butaki, šéfredaktorka Chebského deníku