Orchideje, laminátové plovoucí podlahy a dlažba byly první den otevření chebského Obi mezi zákazníky nejžádanější.
„Přišlo rekordních 6 365 platících zákazníků. Čekali jsme první den zvýšený zájem ze strany zákazníků, nicméně naše odhady byly dokonce překonány,“ sdělila Zlata Ulrichová, marketingová manažerka OBI.

Davy koupěchtivých lidí se už před hobbymarketem začaly tvořit dlouho před oficiálním zahájení prodeje. Vedení tedy nechalo brány prodejny otevřít o třicet minut dříve.

Přilehlé parkoviště se zaplnilo několik minut po osmé hodině a bylo stále plné až do pozdního odpoledne. Na místě hlídkovali chebští strážníci, ale nemuseli řešit žádné závažné problémy. Celý den ale museli řidiči jezdit kolem nového hobbymarketu velmi opatrně.
„Odhadujeme, že chebskými hobbymarketem OBI projde ročně 500 až 750 tisíc platících zákazníků,“ poznamenal ředitel provozu OBI Radan Bukva.
Chebané byli první den z nového obchodu velmi nadšení. „Konečně už nemusím jezdit do Plzně nebo do Varů. Všechno mám tady doma pod nosem,“ řekl senior Antonín Liška z Chebu. „S manželkou jsme se sem jen zaběhli podívat, ale přesto jsme utratili víc jak tisíc korun. Hlavně za květiny a hnojiva na zahrádku,“ dodal.

A o co měli zákazníci v první den prodeje největší zájem? „Podle našich údajů se prodalo například 1 096 kusů orchideí a 1 240 metrů čtverečních plovoucích podlah,“ upřesnila Zlata Ulrichová.