VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Naší prioritou je získat klienty a tak zajistit pro lidi práci

Karlovy Vary - Tradice Grandhotelu Pupp se začíná psát před 312 lety. Přes tři staletí slavné historie, výjimečných hostů a prvotřídních služeb dělá Grandhotel Pupp jedinečným v celosvětovém měřítku a patří ke Karlovým Varům stejně jako kolonády či léčivé prameny. Pupp, to není jen minulost, ale i současnost. „Současnost hotelu, který je otevřený i vůči městu a jeho obyvatelům a svou společenskou odpovědnost prokazuje mimo jiné i podporou řady subjektů v regionu," uvedla generální ředitelka Grandhotelu Pupp Ing. Andrea Pfeffer-Ferklová.

3.11.2013
SDÍLEJ:

Generální ředitelka Grandhotelu Pupp Andrea Pfeffer-FerklováFoto: Foto Deník

Jaké postavení zaujímá Grandhotel Pupp mezi karlovarskými hotely? Orientuje se spíše na lázeňskou klientelu, anebo je portfolio jeho hostů odlišné? Chce vůbec konkurovat klasickým lázeňským hotelům?

Grandhotel Pupp je jedním z nejznámějších hotelů nejen v Karlových Varech, ale také v České republice. Jeho historie, která se píše od roku 1701 tak ovlivnila mnoho generací. Bezpochyby patří mezi jednu z největších atraktivit lázeňského města, která láká návštěvníky. Grandhotel Pupp za tři stovky let své existence prošel obrovským vývojem. Jeho postavení v lázeňském městě a spojitost s tímto místem nás vedla k rozvoji lázeňského produktu.

Od roku 2009 si jej zajištujeme sami. Vsadili jsme na lázeňskou tradici. Mezi další hosty patří stále ještě německá klientela a v posledních letech také klientela asijská. Ta přijíždí na kratší pobyty. Tradičně máme během roku také kongresy a konference, v letošním roce jsme pořadatelem setkání skupiny jedné z nejvýznamnějších evropských bank. Podařilo se nám získat prvenství v soupeření s Paříží a Barcelonou.

Už delší čas se stále skloňuje slovo krize. Ať už ve spojení ekonomická či globální. Jak tento fakt pocítil či pociťuje Grandhotel Pupp? A jakými způsoby případným negativním ekonomickým jevům čelí?

Bohužel je cestovní ruch mnohem náchylnější na další výkyvy, které se ve společnosti dějí. Nejedná se pouze o krize ekonomické či globální. Jsme velmi ovlivněni také všemi přírodními katastrofami, dopravními omezeními. Na všechna tato negativa reaguje cestovní ruch velmi citlivě, a proto jsou často výsledky ovlivněny i těmito událostmi. V poslední době to byly například povodně. Ty se našeho města a regionu nijak zvlášť nedotkly, přesto hosté ze zahraničí masově rušili své pobyty.

Není to tak dávno, co byl Pupp v červených číslech. V poslední době se však tato situace mění a hospodářské výsledky končí se ziskem. Můžete přiblížit konkrétně úspěchy hospodaření Grandhotelu Pupp za uplynulé dva až tři roky?

Za poslední roky se nám skutečně daří realizovat zisky v řádech desítek miliónů korun. Je to díky nově nabízenému lázeňskému produktu, díky všem zaměstnancům, kteří svou profesionalitou, vstřícností a ochotou dokáží klienty přesvědčit, aby k nám jezdili také opakovaně.

Reklama, která pramení zejména od samotných klientů, je tou nejsilnější. Za poslední roky jsme investovali statisíce milionů do rozvoje služeb, do rozvoje našich pracovníků.

V letošním roce jsme vybudovali nové Wellness a Spa, které se od okamžiku otevření setkalo s obrovským zájmem a ohlasem klientů. Je to pro nás známka správného rozhodnutí a možnost, jak zachovat fungování hotelu pro budoucnost a pro další generace.

Je Grandhotel Pupp izolovaným ostrůvkem luxusu v Karlových Varech, kolem něhož mohou místní chodit jen po špičkách, anebo je to hotel otevřený tak říkajíc i pro našince?

Grandhotel Pupp byl a je známka luxusu a noblesy. Je to určitý respekt k tradicím, historii. Rozhodně je důležité zmínit, že česká klientela patří rok od roku mezi zvyšující se segment návštěvníků. Zejména jsou využívány krátkodobé relaxační, či romantické pobyty.

Tradičně pořádáme během roku několik svatebních obřadů. Vždyť s jakým jiným místem v Karlových Varech spojit ten nejkrásnější den života než právě s Puppem. Je také spousta Karlovaráků, kteří využívají našich gastronomických služeb a pravidelně se k nám vrací na nejrůznější rodinné oslavy.

Jak moc se Pupp v uplynulých letech změnil. Hlavně ve smyslu investic do jeho modernizace a úprav. Jaké byly náklady na investice?

Hotel s novým Spa a Welness rozhodně omládnul. Podařilo se nenásilně spojit historii a současnost tak, aby generace po nás pochopily, jaké to bylo v 18. a 21. století. Nově jsme zrekonstruovali také několik pokojů, restaurační střediska.

V hotelu je stále co zlepšovat, co čeho investovat. Ale věřím, že se nám to daří, což oceňují zejména naši hosté.

Na konci roku bychom rádi začali s rekonstrukcí Mírového náměstí a vrátili tak tento prostor k původnímu stavu z let 1900. Určitě tak potěšíme všechny , kteří mají rádi zeleň a jsou pyšní na památky města, mezi které Grandhotel Pupp bezpochyby patří.

Co do příštích let připravujete a na co především se chcete soustředit?

Rozhodně musíme zajistit to, aby hotel neustále fungoval, měl své klienty a měl jich dostatek.

Jedině tak budeme schopni zajistit práci našim zaměstnancům a tím také přispívat k samotnému rozvoji města. I v příštích letech budeme investovat do úpravy pokojů, do rozvoje služeb a zejména do rozvoje našich zaměstnanců. To je naše hlavní deviza , se kterou musíme pracovat.

Co ve smyslu „společenské odpovědnosti" považujete ve spojení s Grandhotelem Pupp za nejdůležitější? Ať už ve vztahu k zaměstnancům, hostům či svému okolí?

Tak, jak jsem již zmínila, Grandhotel Pupp je tradicí a historií města. Je to památka, která do města láká tisíce návštěvníků. Hotel je díky svým velkým filmovým rolím ( Last Holiday, Casino Royal, Evita …), ale i mezinárodnímu filmovému festivalu známý po celém světě. Naše spojení s městem a s krajem je velmi těsné. Uvědomujeme si vlastní sílu, kterou se snažíme využít ve prospěch všech stran. Zaměstnáváme přes 220 zaměstnanců a tím ovlivňujeme také mnoho rodin.

Do svých zaměstnanců investujeme nemalé prostředky na jejich rozvoj a vzdělávání. Během MFF se snažíme pomáhat všem rodičům, kteří mohou využít naší festivalové školky. Během 10 dnů se tak staráme o 25 dětí a o školku je stále větší zájem.

Autor: Vladimír Meluzín

3.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sázení stromků v rámci projektu WeLoveŠumava.
16

Koupili si triko a mají strom na Šumavě

Fotografie, která se stane symbolem letošních voleb.
DOTYK.CZ
6

Internet se baví: Babiš líbá a Benda je stejnou jistotou jako smrt a daně

Chystají lampionový průvod

Mariánské Lázně - Tradiční lampionový průvod den před výročím vyhlášení samostatného československého státu se uskuteční v Mariánských Lázních.

Cirkusák, který nepotřebuje šapitó

Karlovarský kraj - S poi točí od svých čtrnácti let. Bydlí v Bukovanech a lítá po celém světě. Tomáš Bartoš a jeho nevšední koníček.

Budou mít nového průvodce

Mariánské Lázně -Nový propagační materiál provede turisty Mariánskými Lázněmi. Malý průvodce městem nabídne návštěvníkům vše potřebné na jednom místě.

Zdravotní sestry mohou studovat bez dojíždění

Karlovy Vary – Bez složitého dojíždění za studiem mimo region si mohou nově zvyšovat kvalifikaci zdravotní sestry.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT