„Velmi mě těší především dvojciferný nárůst na domácím trhu, kde jsme kromě našich tradičních produktů zaznamenali úspěch s novými produkty, jako je například přírodní nápoj Fruttimo Aquila, ale velkou radost nám dělají také nové Poctivé limonády od Poděbradky, které jsou od letošního roku nově k dostání nejenom v láhvích, ale i v točené variantě," uvedl Pasquale.
KMV v první polovině letošního roku rostly i díky expanzi do zahraničí. Skupina KMV odkoupila dvě nejvýznamnější nápojářské firmy v Maďarsku, čímž vznikl největší výrobce balených minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě. Skupina firem KMV zahrnuje jak samotné Karlovarské minerální vody, tak i českou společnost Poděbradka a firmy v Rakousku, na Slovensku a nově i v Maďarsku. V Česku pak KMV letos odkoupily většinový podíl i v Hanácké kyselce, kde byly zatím menšinovým akcionářem.
„Holdingu maďarských značek Szentkiralyi a Kekkuti oproti loňskému roku vzrostly prodeje za poslední pololetí o necelých 10 procent a provozní zisk vzrostl téměř dvojnásobně," doplnil Pasquale.
Skupině KMV se ale daří i na dalších evropských trzích, kde působí. Na Slovensku si drží pozici dvojky na trhu balených minerálních vod.
V Rakousku je skupina KMV dvojkou v sektoru přírodních minerálních vod a na třetí pozici v přírodních ochucených minerálních vodách. Dalšími významnými exportními zeměmi jsou například Polsko, Německo, ale také USA nebo Spojené arabské emiráty.
Díky nadprůměrně teplému létu a celosvětově sílící poptávce po balené vodě očekávají KMV růst také v dalším pololetí.
„Podle agentury Canadean se letos na světě poprvé prodá více balené vody než sycených nápojů," doplnil Pasquale.
„Předpokládáme, že letos celá evropská skupina KMV vyrobí a prodá miliardu litrů balených vod a nealkoholických nápojů a obrat dosáhne 6,3 miliardy korun," dodal Pasquale.
Podle údajů agentury Nielsen skupina KMV v rámci celého sektoru nealkoholických nápojů, který zahrnuje minerální a pramenité vody, ovocné džusy, sycené nápoje, ledové čaje a sirupy, za posledních 12 měsíců na maloobchodním trhu potravin a smíšeného zboží dosáhla objemový tržní podíl 29 procent.