Motto: „Naši zákazníci spoléhají na vstřícnost a pružnost.“

„Modernizace dorazila i k nám,“ směje se Jan Hoffmann. Důvodem, proč jsem do truhlářství zavítala je, že chceme společně s Velkopopovickým Kozlem a čtenáři Deníku najít nejšikovnějšího fachmana chebského regionu, kterého pak Kozel odmění za poctivou práci a jeho řemeslný kumšt.

Tip na truhláře Jana Hoffmanna poslala jedna z jeho zákaznic, Dagmar Kunhartová. Truhlářství, které funguje už 21 let, si nemůže vynachválit.

Úspěch svého podniku připisuje pan Hoffmann vstřícnému jednání všech zaměstnanců a schopnosti rychle se přizpůsobit klientovu přání. „Zákazníky máme v širokém regionu, především soukromé osoby, které staví nebo rekonstruují rodinné domy. To je stěžejní a nejdůležitější klientela. Těmi dalšími jsou lázeňské domy, pro které se snažíme dělat veškeré služby od oprav židlí a stolů až po nový nábytek, obklady a vybavení. To jsou stálí zákazníci,“ vyjmenovává Jan Hoffmann.

Nejlepší odměnou po práci je pro pana Hoffmanna vycházka po lese, tedy opět mezi voňavým dřevem.

Pana Hoffmanna jsem se zeptala na tajemství jeho úspěchu.

Prozraďte nám, co podle sebe děláte lépe než ostatní a kvůli čemu se Vaši zákazníci stále vracejí?
Bude to asi o službě pro zákazníka, o kvalitě, o rychlosti, ale hlavně se musí zákazník rozhodnout sám, co je pro něj platné. Rozhodně i cena v tom hraje roli, ale myslím si, že velkou roli hraje rychlost, pružnost a snaha někomu pomoci a vyjít mu vstříc. Nedělat z věcí problémy a tvrdit, že to nejde. Ano, spousta věcí se musí sehnat od jiných dodavatelů, ale to my jsme schopní udělat a zajistit.

Na co se nejvíce těšíte po dni plném práce?
Mojí zálibou je myslivost, takže po dni plném práce nejraději vezmu psa a jdu do revíru, relaxovat do lesa.