Převládající zahraniční nápisy na reklamních poutačích, takzvaných ´áčkách´, v Mariánských Lázních už by měly být minulostí. Někteří podnikatelé a občané poukazují na to, že při procházce městem naráží na poutače, které v souladu s vyhláškou nejsou.

„Minule jsem si v azbuce přečetla, kde je tady směnárna," řekla Jaroslava Ziková z Mariánských Lázní. „Čeština byla podstatně menší. Pokud město vydalo vyhlášku, měli by ji dodržovat všichni, a ne jen někteří."

Mariánskolázeňská radnice už v minulosti přiznávala, že se v lázních najdou podnikatelé, kteří jednotný vzhled ´áček´ nedodržují. V současné době je ale prý situace mnohem lepší. „Podle vyjádření městské policie je většina ´áček´ v souladu s nařízením," uvedl tiskový mluvčí mariánskolázeňské radnice Roman Kořán. „Případné neshody se řeší na místě. Strážníci nebyli zatím nuceni žádný reklamní poutač zabavit," dodal mluvčí.