Dopravní nehody se nevyhýbají ani železničním přejezdům na Chebsku. Smrtí nebo těžkým zraněním skončily srážky motorových vozidel s vlakem v Hazlově nebo Salajně. Zatím poslední nehoda se stala na nechráněném železničním přejezdu v Aši.

Šestapadesátiletý Ašan jel se svým vozidlem Škoda Forman po Okružní ulici směrem k nádraží. Po levé straně cesty leží železniční trať s nechráněným železničním přejezdem, kde chtěl řidič odbočit.
„Z pravé strany se blížil po trati osobní vlak z Hranic u Aše, kterému řidič dával přednost,“ informovala o nehodě chebská policejní mluvčí Martina Hrušková.
„Řidič ale neodhadl správně vzdálenost vozidla od kolejí. Strojvůdce se snažil všemi způsoby zabránit srážce, ale to se mu nepovedlo,“ dodala mluvčí. Při střetu vlaku s automobilem naštěstí nebyl nikdo zraněn. Hmotné škody se vyšplhaly na částku dvanáct tisíc korun. Dechová zkouška u řidiče vyloučila požití alkoholu před jízdou.

Střet vlaku a osobního vozidla má ale většinou tragické následky. Několikrát se tomu stalo i na Chebsku.
Přímo před vlakovou soupravu
vjel třiasedmdesátiletý německý řidič 19. května 2005 v Hazlově na Chebsku. Svým zraněním podlehl v chebské nemocnici, jeho manželku transportoval vrtulník do plzeňské fakultní nemocnice. Cestujícím se nic nestalo.

Srážka traktoru s lokomotivou, ke které došlo u železniční zastávky v Salajně na trati mezi Chebem a Mariánskými Lázněmi, skončila těžkým zraněním obsluhy traktoru.

V roce 2008 došlo na železničních přejezdech ke 258 haváriím, při kterých zemřelo 30 osob a dalších 119 osob bylo zraněno. Na Chebsku se těchto nehod stalo podle policejních statistik pět a žádný z jejich účastníků při nich nezemřel.
„Pochopím, když se někdo nabourá, když nezvládne smyk, ale nechápu, jak někdo může přehlédnout vlak na železničním přejezdu,“ poznamenal Dalibor Mílek z Chebu. „Vždyť je tak veliký. Nedá se přehlédnout a většinou ani přeslechnout,“ dodal.