VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cesta se Sunny Days? Ne, děkuji

CHEB - Cestovka, která v uplynulých dnech nechala svoje klienty čekat na letištích, má prý podobné problémy už několik let

26.10.2007
SDÍLEJ:

Na nevydařenou dovolenou se Sunny Days si stěžovali lidé, kteří s touto cestovkou zavítali do Egypta a Tunisu.Foto: DENÍK/Adolf Horsinka

„S cestovní kanceláří Sunny Days už nepojedu. To, co jsem zažila letos, mi naprosto vzalo vítr z plachet. Nedivím se, že to dopracovali až tak daleko, že nechali klienty trčet na letišti více než čtyřiadvacet hodin,“ vzpomíná Markéta Čechová z Chebska na vysněnou dovolenou, která se pro její rodinu s dvěma malými dětmi ve věku dva a pět let stala noční můrou.

„Zaplatili jsme si zájezd do čtyřhvězdičkového hotelu na Djerbu za zhruba šedesát tisíc korun. Už na začátku cesty ale nastaly potíže. Nejprve nám v den odletu volali, že namísto v poledne poletíme až v pět večer. Po odbavení se dlouho nic nedělo, nikdo nám nic neřekl. Teprve na odletových tabulích jsme se postupně dovídali, že náš let nabírá zpoždění. Nakonec jsme opustili Prahu až před třetí hodinou ráno. Kdo má malé děti, tomu jistě nemusím přibližovat atmosféru, která na letišti vládla.“

Podle Čechové nebyl bez závad samotný pobyt. „Kvůli malým dětem jsme vybrali podzimní termín. Ale stalo se nám, že jsme některé služby ani neměli k dispozici, přestože je cestovka v katalogu nabízela. Například dopolední a odpolední svačiny pro děti jsme si museli doslova vydupat, přestože jsme si zaplatili all inclusive. Nefungoval bar na pláži a ke konci našeho pobytu personál uzavřel i bar u bazénu. Na nic takového nás cestovka neupozornila.“
Čechovi však mají podobnou zkušenost i z loňského léta, kdy podobně čekali na letišti tentokrát však v místě odletu. Tehdy se zařekli, že už s touto cestovkou nikam nepojedou. „Letos jsme si koupili zájezd přes agenturu a až po zaplacení jsme zjistili, že opět jedeme se Sunny Days,“ vysvětluje Čechová. „A opět se nám to nevyplatilo.“

Tajemník Asociace cestovních kanceláří Michal Veber však míní, že za problémy na letišti cestovka vinu nenese. „Jediné, co bych jim vyčetl, je zřejmě nedostatečná komunikace s klienty. Jinak bych neřekl, že právě Sunny Days nějak vybočuje z normálu,“ míní Veber. „Podle stanov Evropské unie by měly i charterové lety mít status běžných letů. A to znamená, že v případě zpoždění letadla se o klienty stará dopravce. V tomto případě to tak nebylo. To naopak cestovka po hodinách čekání ubytovala svoje klienty v pětihvězdičkovém hotelu a dala jim najíst. Teď bude náklady vymáhat po přepravci. Slyšel jsem, že právě s tímto přepravcem se chce kancelář Sunny Days brzy rozloučit.“

26.10.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Nebyli to migranti. V lázních se ubytovali pouze pracanti

Takto dopadla sanitka po řádění mladíka.

Další napadení záchranářů

Přepadení seniorky mladíkovi nevyšlo, tak šel vykrást auto

Cheb - Pěkné kvítko asi bude osmnáctiletý mladík. Ten během jednoho dne stihl přepadnout seniorku a ještě vykrást auto.

Denní psychoterapeutický stacionář funguje jeden rok. Je jediný v kraji

Ostrov - Denní psychoterapeutický stacionář už téměř rok funguje v ostrovské nemocnici. Vysoce odborné a specializované pracoviště, které je jediné svého druhu v Karlovarském kraji, rozšiřuje ambulantní péči o pacienty potýkající se s různými psychickými problémy a nemocemi.

VOLBY 2017: Na Chebsku žádný vážný problém nenastal

Cheb - Žádosti o přenosnou volební urnu, dotazy členů volebních komisí i různé problémy musí během voleb vyřešit volební dispečink.

Horní Hrad pod palbou

Horní Hrad - Poslední velká akce před nástupem zimy čeká návštěvníky Horního Hradu na Karlovarsku už tento víkend.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení