Krachů cestovních kanceláří se Chebané neobávají. Mezi obyvateli zatím úpadek cestovní kanceláře I´m travelling nezpůsobil žádné pozdvižení.
„Lidé se na pojištění proti úpadku ptali dřív, asi tak dvě sezony,“ sdělil Martin Masopust z chebské cestovní kanceláře Jovan. „Občas se někdo zeptá, ale opravdu jen výjimečně. Už nelze prodávat zájezdy od cestovek, které nejsou pojištěné,“ vysvětlil. A dodal, že z tohoto důvodu se ani neobávají úbytku zájemců.

Podle Ivany Říčařové z cestovní agentury ve Špalíčku v Chebu by měli klienti při zaplacení obdržet kartičku, na které je potvrzené, že je takto kancelář pojištěná. „U nás se na to lidé neptají,“ řekla. „Spolupracujeme pouze s osvědčenými cestovními kancelářemi,“ dodala.
Zlobí se ale nad tím, že si sami musejí spočítat konečnou cenu zájezdu.

„Osobně jsem problém neměla,“ pověděla dvaačtyřicetiletá Jarmila Blažková z Chebu. „Ale moji známí neměli v cizině zaplacené ubytování a tak se obávali, zda dostanou od cestovní kanceláře nějaké odškodnění.“

„Pokud někam do zahraničí pojedu, tak si rozhodně nevyberu agenturu, o které jsem v životě nic neslyšel a nemám s ní zkušenosti,“ pověděl dvaadvacetiletý Cheban Jaroslav Neměc. „Byl bych ale raději, pokud bych hned při pohledu do katalogu veděl, jaká je konečná cena zájezdů. Různé letištní a jiné příplatky mě od nákupu dovolené odrazují,“ zlobil se.