Na základě výsledků personálního auditu na chebském městském úřadě zaniká odbor komunálního hospodářství. Počty úředníků ale zůstanou stejné.
„Úkolem personálního auditu nebyla redukce počtu pracovníků. Měl hlavně zjistit, jaké jsou vazby mezi jednotlivými činnostmi,“ zdůraznil místostarosta Miroslav Plevný.

Personální audit přišel chebskou radnici na 150 tisíc korun. V současné době má radnice 215 pracovníků. Na konci roku ji opustí desítka lidí, kteří přejdou z městského úřadu pod městskou příspěvkovou organizaci, která bude zajišťovat sociální služby. Počty úředníků se tak vlastně nezmění.
Největší změnou, kterou na radnici poznají Chebané, bude zrušení odboru komunálního hospodářství. Pronájmy nebytových prostor bude mít na starosti odbor majetkoprávní. Péči o zeleň a úklid města bude zase zajišťovat odbor životního prostředí.

„Rozdělení je logičtější. Všechny pronájmy bude mít na starosti jeden odbor. Z vlastní zkušenosti vím, že s tím dříve byly problémy,“ poznamenal Plevný. Jednalo se o případy, kdy se měly pronajímat pozemky a nemovitosti zároveň. Každý pronájem zajišťoval jiný odbor.
Více práce bude mít investiční odbor. Od ostatních převezme péči o všechny větší investiční akce. Na starosti tak bude mít například vypisování výběrových řízení.

„Úředníků je na radnici podle mne stále víc. Byrokracie senám pořád rozrůstá,“ povzdechl si Antonín Jíra z Chebu. Podle radnice je to ale tím, že stát pověřeným městům přidává stále povinnosti, které musí zajišťovat.