Důvod, proč se křižovatky přestavují na kruhové objezdy, je jednoduchý.
„Díky kruhovým objezdům se zlepšila plynulost provozu a netvoří se takové kolony vozidel,“ uvedl mluvčí chebských policistů Ladislav Böhm. „Také jsou přehlednější.“ Tudíž se na nich nestává takové množství dopravních nehod jako na klasických křižovatkách. Výjimku tvoří kruhový objezd před Aší, na kterém si nehoda vyžádala dokonce jeden lidský život.

Odborníci upozorňují, že jsou objezdy bezpečnější, což neznamená, že řidič nemusí být opatrný.
Ačkoliv někteří stále bědují, třeba řidiči rychlé záchranné služby si je nemohou vynachválit. Teoreticky mohl být pro záchranku problém projet chebskou ulicí Pražská.

„Ostatní řidiči jsou ohleduplní, takže žádný problém nemáme, naopak,“ pověděl mluvčí záchranářů Lukáš Hutta.
Proto objezdů stále přibývá. „V Chebu máme v současné době 8 kruhových křižovatek,“ uvedla mluvčí chebského městského úřadu Martina Kuželová. „A to u nádraží, u Tesca, u takzvané Americké školy, u Intersparu, na Hviezdoslavově náměstí, dvě při průmyslovém parku a další u kasáren na Zlatém vrchu ve směru na Libou,“ vyjmenovala mluvčí. „Právě posledně jmenovaný kruhový objezd byl zbudován, v rámci Krajinné výstavy, provizorně a měl by se v letošním roce přestavovat do trvalé podoby.“ Uvažuje se také o zřízení okruhu v křižovatce ulic Palackého, Riegerova, Dyleňská, Příkopní – tedy nedaleko sportovní haly (vysokoškolské koleje).

A jaké náklady jsou na vybudování nového kruhového objezdu potřeba?
„Vybudování nového kruhového objezdu může přijít na 2 až 15 milionu korun,“ sdělila mluvčí. „Částka může být i vyšší, záleží ovšem na rozsahu potřebných stavebních úprav.“
I přes to, že objezdy pomáhají zrychlení provozu, někteří občané mají jiný názor.
„Vždy, když jedu Pražskou nebo Evropskou ulicí u chebského Tesca, narazím na kolonu vozidel, která sahá až k semaforům,“ bědoval Josef Sláma z Chebu.