Do tří let chce ročně vyřídit přes pět milionů objednávek. Plocha původního provozu se kvůli tomu zvětšila o téměř dva tisíce metrů čtverečních a zároveň se rozrostl tým o 13 nových zaměstnanců.

„Máme velkou radost z dalšího rozšíření aktivit pro našeho významného zákazníka,“ říká Filip Budík, ředitel společnosti DHL Supply Chain. „Kompletace a expedice jednotlivých objednávek patří mezi služby s přidanou hodnotou, které hrají v našem podnikání stále důležitější roli. Našim zákazníkům jsme schopni poskytovat komplexní servis pod jednou střechou, čímž odpadají časové ztráty i možná rizika vznikající při přesunu materiálu. Toto řešení je samozřejmě výhodnější i finančně,“ konstatuje Filip Budík.

Cheb – Společnosti DHL se na chebské průmyslové zóně daří. Své služby dokonce rozšiřuje a pro jednoho ze svých zákazníků nově vyřizuje objednávky z internetového obchodu. Do tří let chce ročně vyřídit přes pět milionů objednávek. Plocha původního provozu

Provoz logistického centra o rozloze 13 600 metrů čtverečních byl v chebském průmyslovém parku zahájen v roce 2016. Společnost DHL ve spolupráci s dalšími partnery zde zajišťuje pro svého zákazníka nejen standardní skladovací služby.
Poskytuje také dopravu do skladu, distribuci, reverzní logistiku či služby s přidanou hodnotou – například balení zboží, nalepování etiket či korespondenci se zákazníky.

Kromě těchto doposud poskytovaných služeb teď bude DHL v Chebu kompletovat a expedovat objednávky na základě poptávek z e-shopu zákazníka. Balení včetně vkládání reklamních letáků zajistí nová automatizovaná balicí linka, která dokáže zabalit až 2 500 položek za hodinu.

V první fázi je v plánu až 1,2 milionu objednávek ročně, do tří let se tento počet má zvýšit na téměř 5,4 mil. Většina zásilek bude odesílána do Německa a Rakouska ve spolupráci s Deutsche Post.