Stejně jsou na tom i tři největší města na Chebsku. Za pomyslného facebookového krále ale můžeme považovat město Cheb.

Aš jako jediná z trojice Aš, Cheb, Mariánské Lázně prozatím své facebookové stránky nemá.

Jinak je na tom Cheb, který má přes čtyři tisíce fanoušků. Stránku města spravuje redaktor Chebských radničních listů Tomáš Ivanič. „Stránka města Chebu na Facebooku funguje od prosince 2010 tedy přes dva a půl roku," uvedl Ivanič. „Propagaci stránky prostřednictvím placené reklamy nevyužíváme. Stránka má už přes čtyři tisíce 'lajků'. (Lidé, kteří chtějí facebook určitého místa či instituce sledovat, mu dají palec nahoru neboli 'lajk' a stanou se tak fanoušky poznámka redakce.) Podle počtu zhlédnutí nejúspěšnější příspěvek vidělo 14 745 lidí. Dá se říci, že v současné době si už každý příspěvek prohlédne minimálně tisícovka lidí," zakončil.

Cheb je tak nejaktivnější z trojice největších měst regionu. Téměř každý den přibude nějaká pozvánka na akci či odkaz na zajímavý článek a podobně.

Mariánské Lázně na největší sociální síti nejsou tak aktivní. Mají přes tisíc pět set fanoušků a příspěvky města nejsou tak časté. Mnohdy mají mezi sebou i několikaměsíční odstup. Zdá se proto, že mít profil na Facebooku není pro města až taková priorita.