Jen čtyři a půl dne slouží už celý zprůjezdněný karlovarský průtah, a řidiči už berou tuto novou komunikaci jako samozřejmost. Doprava v centru města od té doby prořídla.

I když je ale na průtahu omezená rychlost na 70 kilometrů či na 80 kilometrů v hodině, dodržují ji zřejmě už jen ti, kteří po průtahu jedou poprvé. Většina řidičů totiž průtah projíždí i více než devadesátikilometrovou rychlostí. Nová rychlostní silnice také stále skrývá některá úskalí, například zneprůjezdněné sjezdy, a to konkrétně ke stávajícímu zimnímu stadionu.

Nová část průtahu, tedy ta pravé ve směru na Cheb, nabízí v současné době jen pět nových sjezdů. Pozor si musí dát neinformovaní řidiči právě u zimního stadionu. Pokud chce totiž někdo sjet z průtahu do Rybář, musí odbočit už u Hypernovy. Na sjezd k zimnímu stadionu se zatím nedostane. Pokud řidič mine odbočku u Hypernovy, má možnost dostat se do Rybář až na první odbočce do Staré Role.

Po té motoristé dojedou na Sachrův dvůr, do Okružní ulice, na Zlatý Kopeček i do lokality U Vysílače.
Poté následuje další spojka do Staré Role, která stejně jako ta předchozí končí na kruhovém objezdu v Okružní ulici.
Karlovaráci ale nešetří kritikou na sjezd k Chodovu a do obchodní zóny, tedy do Dvorů, kde stojí oba dva velké hypermarkety. Většina řidičů, kteří jedou do Teska či Obi, by totiž uvítali, kdyby odbočka končila u těchto center. Sjezd ale končí už za viaduktem na křižovatce Kapitána Jaroše, a to za bývalou spojkou k Vysílačce a do Počeren. „Chtěl jsem do těchto obchodů dojet přes průtah, abych si usnadnil cestu. Sjezdem ke dvorskému mostu jsem si ale příliš nepomohl. Proč nemohla být odbočka z průtahu trochu dál?“ postěžoval si například Miroslav Krátký.

Po odbočce do Dvorů následuje už jen sjezd do Plzně, díky kterému se motoristé dostanou nejen na Bečov, ale i Jenišov, do Tašovic či zpět do města Karlovy Vary po původních silnicích.