Úsilí, které zhruba před dvěma lety vynaložila mariánskolázeňská radnice na zřízení nových internetových stránek, se vyplatilo. Potvrdila to i odborná porota soutěže WebTop 100. Mariánskolázeňský web se v ní umístil na prvním místě v kategorii cestovní ruch a na 22. místě celkového žebříčku. Až za stránkami města zůstaly webové prezentace firem jako jsou České aerolinie nebo Škoda Auto.

„Město vypsalo na svůj web výběrové řízení a oslovilo řadu agentur, což nebývá zvykem,“ uvedl Tomáš Jindříšek, jeden z hodnotitelů soutěže. „Maximálně se mu to vyplatilo. Nemám, co bych webu vytknul. Je přehledný, zajímavý a skvěle kombinuje informace a interaktivní prvky,“ dodal.

Výsledky Mariánskolázeňské potěšily a už připravují další vylepšení.
„Připravujeme další jazykovou mutaci, ruskou, kterou bychom chtěli spustit v příštím roce. Pracujeme také na další virtuální prohlídce města,“ řekl Petr Placek, který má stránky města na starosti.
Radnice už také zlevnila uveřejňování informací pro podnikatelskou sféru. Chce tak rychleji naplnit katalog firem, který je zveřejněn na webových stránkách města marianskelazne.cz.