„Je to vážně nechutné,“ řekla obyvatelka, která na problém upozornila. „To, že zde přebývají lidé bez domova, je problém. Ale to, že prostor obchod neuklízí, je daleko horší.“

Jak Deník zjistil, Chebské technické služby měly údajně obchodu už několikrát nabízet, že parkoviště uklidí. Bez výsledku.
V současné době je již místo uklizené. V pátek dopoledne na nepořádek Deník upozornil, v sobotu bylo hotovo. I přesto společnost tvrdí, že měla úklid dlouhodobě naplánovaný.

„Nápravu jsme již zjednali, parkoviště v sobotu uklidila externí firma, se kterou pro tyto účely spolupracujeme,“ uvedla Dana Dvořáková, ředitelka komunikace společnosti Ahold. „Samozřejmě je v našem zájmu, aby okolí našich prodejen bylo čisté. Parkoviště se uklízí pravidelně, sobotní úklid byl naplánován i s ohledem na to, že jsme čekali, až sleze poslední sníh,“ sdělila.

„V tomto případě je situace o to komplikovanější, že na parkovišti často přebývali lidé bez domova. To je obecně citlivá otázka, kterou se Ahold chce zabývat a spolupracovat nejen s policií, což už se děje, ale v budoucnu i s charitativními organizacemi, jejichž pracovníci by těmto lidem poskytovali osvětu a nabízeli informace o místech, kde je možné uspokojit základní životní potřeby.“