Na tom se shoduje město, vlastník areálu ploché dráhy TJ Lokomotiva Mariánské Lázně a také místní Automoto klub. Na společné schůzce padlo několik návrhů. Všechny ale mají jedno společné zachování ploché dráhy. Všechny strany navíc vyvrátily, že by areál ploché dráhy měl sloužit developerům ke stavbě domů.

Mariánskými Lázněmi nedávno otřásly zprávy, že vítězný ideový návrh územního plánu s plochou dráhou nepočítá. Lidé začali mít strach, že město bude bez unikátní dráhy. To se ale podle slov města nestane. „Jsem rád, že někteří koaliční partneři změnili názor a že nakonec zvítězily argumenty hovořící ve prospěch zachování ploché dráhy," řekl starosta Mariánských Lázní Petr Třešňák. „Město rádo podá pomocnou ruku dalšímu smysluplnému rozvoji sportovního areálu, ale samozřejmě se vše bude odvíjet od dohody s vlastníkem, tedy TJ Lokomotiva."

Areál ploché dráhy patří TJ Lokomotiva. Jednou z možností, kterou navrhuje město, je to, že se Lokomotiva areálu nebo jeho části vzdá. „My bychom následně dlouhodobě tento závazek spláceli," řekl místostarosta Mariánských Lázní  Martin Hurajčík s tím, že by Mariánské Lázně uprostřed ploché dráhy vybudovaly relaxačně-sportovní areál prostřednictvím dotací.

„Vždy jsme chtěli dosáhnout toho, že náš areál bude veřejně přístupným sportovním parkem," řekl za majitele dráhy Jan Fišák. „Jsme připraveni jednat o tom, že se prodejem vzdáme majetku, který nepotřebujeme, ve prospěch sportovního parku." V současné době má Lokomotiva prioritu vybudovat dráhu na in-line, která by ničemu nepřekážela. Lokomotiva na to v současné době finance nemá. „Jsme ale nedůvěřiví a nechce se nám pozemek prodat a čekat, co se bude dít." Právě proto by Lokomotiva chtěla případný prodej podmínit tím, že v areálu nevznikne nic, co nemá v úmyslu.

Uprostřed oválu by tak mohla v budoucnu vzniknout in-line dráha, která by mohla být podle plánů vyvedená pod pískovou dráhou do okolí, dále pak například fotbalgolf, adventure-golf, volejbal a podobně.

Jednání ohledně ploché dráhy zdaleka není u konce. Už v dohledné době se zástupci města, vlastníka i auto klubu znovu sejdou a předloží už konkrétní návrhy, co by uvnitř oválu mohlo vzniknout.