Vozový park město ale neobnoví, nedostalo totiž dotace z Ministerstva pro místní rozvoj.
Mariánské Lázně paradoxně doplatily na čistý vzduch ve městě. O body totiž přišly například proto, že se nenacházejí v oblasti se zhoršenou kvalitou. Další výtkou bylo to, že doprava v Mariánských Lázních není integrovaná. „Jedním z kroků integrace je například nový odbavovací systém, který nahradí zastaralé kasičky," řekl starosta Mariánských Lázní Petr Třešňák.
„Budeme muset hledat jiné cesty," uvedl starosta. „Budu doufat, že ministerstvo vypíše další výzvu, které bychom se mohli zúčastnit. Pokud ne, tak to teď nebude znamenat žádnou radikální změnu."
Nezískání dotace v žádném případě podle starosty neznamená, že by trolejbusové dopravě v lázeňském městě zvonil umíráček. Současné vozy jsou podle slov Petra Třešňáka ještě nějakou dobu udržitelné. „Trolejbusovou dopravu budeme dále provozovat v maximálním možném rozsahu," uvedl starosta. Město respektive Městská doprava Mariánské Lázně se bude postupně snažit obnovovat vozový park v rámci svých možností.
Mariánské Lázně žádaly o dotaci na osm nových parciálních trolejbusů za přibližně pětaosmdesát milionů korun.
Trolejbusy mají v Mariánských Lázních řadu zarytých příznivců, ale také odpůrců, kteří se přiklánějí k jiné formě dopravy. Město dokonce zvažovalo, že trolejbusovou dopravu nahradí moderními elektrobusy. Zastupitelé se nakonec dohodli na zachování.