VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Od zaměstnanců nemocnice by se mnozí mohli učit, říká pacient

Cheb -Každého zákazníka potěší úsměv prodavačky. Někdy se ho ale bohužel nedočká.

4.10.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

O zdravotnictví se v médiích mluví nejčastěji v případě, že se vyskytne nějaký problém. Toho si všiml také Miroslav Schulz z Chebu. Ten se však chtěl podělit s příjemnou zkušeností.

„Měl jsem menší srdeční problémy, tak jsem navštívil chebskou nemocnici s prosbou o vyšetření aktuálního stavu,” popisoval chebský pacient.

„Přijala mě mladá paní doktorka a protože pravděpodobně viděla mou nejistotu, uklidňujícím hlasem, přátelsky a dopodrobna mi vysvětlila, jaké lékařské postupy a jaké přístroje bude používat.”

Nakonec mu doporučila hospitalizaci. Tři dny byly plné různých vyšetření. Jak ale Miroslav Schulz říká, každé setkání se zaměstnanci nemocnice bylo stejné - přátelský úsměv a popřání hezkého dne, ať se jednalo o kohokoliv. „Myslím, že i stravování, které je věčným tématem pacientů, je nadprůměrně dobré,” zhodnotil.

Pak musel být převezený do karlovarské nemocnice, kde se mu podle jeho slov dostávalo stejně dobré péče.

„Po propuštění jsem byl na nádraží při kupování jízdenky hodně rychle a drsně konfrontovaný se životem před zdmi nemocnice,” popisoval.

„V okénku, kde si kupuji lístek na vlak, se na mě dívá kyselý obličej, který mi zamračeně dává najevo, že otravuji - a to navíc bez pozdravu a poděkování,” vypráví rozdíl v chování zaměstnanců. „Na peronu ve stánku s novinami se situace opakovala,” i proto Miroslava Schulze napadlo, že by se mnozí mohli od pracovníků chebské a karlovarské nemocnice učit.

„Jen velice těžko se můžeme vyjádřit k obecné připomínce, že se některý náš zaměstnanec choval k zákazníkovi nepříjemně,” vysvětlovala Kateřina Šubová, regionální tisková mluvčí Českých drah. „Pochopitelně nás mrzí, pokud je náš zákazník nespokojen s přístupem našeho zaměstnance.”

Někteří obyvatelé nad podobnými situacemi často mávnou rukou. „Nás ve škole učili, že zákazníka nezajímá, že má prodavačka problémy,” oponovala dlouholetá prodavačka jednoho z chebských obchodů.

Autor: Václava Simeonová

4.10.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Jaroslav Krajc v akci.

VOLBY 2017: Na Chebsku žádný vážný problém nenastal

Ilustrační foto.

Horní Hrad pod palbou

Do Chebu míří Snow film festival

Cheb - Špičkové filmy o zimních sportech a dobrodružství. To bude další ročník Snow film festivalu, který se i letos uskuteční v chebské Čtenářské kavárně Joker.

VOLBY 2017: Zapisovatelka? I ta má u voleb zodpovědnost

Cheb - Ve volební komisi je důležitou součástí nejen její předseda, ale také zapisovatelka. Například Olga Gregoridesová z Chebu, dělá zapisovatelku při volbách již několik let. Jak sama říká, v jejím volebním okrsku číslo 17 v Májové ulici, se za poslední léta nic závažného nestalo.

Psi i jejich páni se dobře baví při nové hře Hoopers

Chebsko - Štěňata, dospělí psi, voříšci nebo šampioni, ti všichni mohou propadnout novému sportu, který pochází z Ameriky a Holandska.

Na nové kotle je k mání ještě 22 milionů korun

Karlovy Vary - V pořadí již druhou vlnu takzvaných kotlíkových dotací spustil Karlovarský kraj v závěru srpna. Z celkové částky 64 milionů korun, která je k dispozici, zbývá pro majitele rodinných domů k rozdělení ještě kolem 22 milionů korun na výměnu starých, neekologických kotlů za nové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení