Spousta z nich si myslí, že dráha není pro očekávané pořádání mistrovství světa v ploché dráze dostatečně reprezentativní, a to i přesto, že je na celém světě jedinečná. Mimo jiné má jako jediná při své délce klopené zatáčky a je umístěná v zastavěné oblasti.

„Nemyslím si, že by stav tribun byl vhodný pro pořádání mistrovství světa,“ řekl Jan Licehamr z Chebu. „Na druhou stranu je ale dobře, že se tady bude pořádat závod takového významu.“

„S lidmi naprosto souhlasím,“ řekl předseda Automotoklubu Mariánské Lázně Miroslav Musil. „Bohužel jsme do areálu, jenž je majetkem TJ Lokomotiva – pozn. autora, vložili naše úsilí a peníze. Vlastníkovi ploché dráhy musíme každý rok platit 280 tisíc korun. Dostaneme teď sice od města 400 tisíc korun, ale ty jsou určené na organizaci mistrovství světa. Zbývá nám sehnat více jak milion korun, abychom za ně mohli zajistit bezpečnost závodu.“

Mariánskolázeňský starosta Zdeněk Král oponuje vyjádřením, že město nemůže přímo podporovat sportovní kluby. „Město má navíc další svá sportoviště, o která se musí starat a dotovat je,“ uvedl Král. „Podle platné vyhlášky nemůžeme přímo financovat soukromé sportovní kluby. Automotoklub Mariánské Lázně od nás každoročně dostává nezanedbatelnou finanční částku na organizaci závodů. Koncepce sportovišť je bohužel roztříštěná. Původně se přemýšlelo o soustředění sportovišť právě na ploché dráze, ale z toho nakonec sešlo.“