Nabízí chebský městský úřad občanům také rozšířené úřední hodiny?

Rozšířené úřední hodiny se nabízejí podle poptávky občanů jen na těch pracovištích, kde to má smysl týkají se odborů finančního, organizačního a dopravy. Jinak ale u nás platí v obou budovách radnice pravidlo, že se záležitost občana vyřizuje i mimo stanovené úřední hodiny s výjimkou situace, kdy příslušný zaměstnanec plní úkoly mimo své pracoviště. Schůzku mimo úřední hodiny lze ovšem domluvit také předem.

Možnost elektronického sjednání schůzky, a to v úřední i neúřední hodiny, občané nejvíc využívají na odboru silničního hospodářství a dopravy, konkrétně na registru vozidel a řidičů. Například v prosinci zde měli 401 takto přihlášených zájemců. Na odboru organizačním a správním se od počátku roku dopředu objednalo 14 zájemců a na živnostenském jen dva. Na sociálním odboru se nyní, po odchodu agendy hmotné nouze na úřad práce, služba nevyužívá.