VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ani drahé kopačky ještě neznamenají záruku kvality

CHEB - Reklamovat obuv po více než půl roce užívání může znamenat jediné – raději koupit novou, jak poznali i manželé z Chebska

27.9.2007
SDÍLEJ:

Reklamované značkové kopačky NikeFoto: DENÍK/ Nataša Šmatová

Chlapec má kopačky, ale nemůže hrát fotbal. Zhruba tak by se dal ve stručnosti shrnout problém, který trápí manžele Hudečkovy z Hluboké na Chebsku.

„Koupili jsme synovi k loňským Vánocům kopačky. Přes zimu se fotbal nehraje, tak je vytáhl až v květnu letošního roku,“ uvedli. „Jenomže jedna bota praskla (odchlípla se podrážka pod patou – pozn. redakce), tak jsme ji odnesli k reklamaci.“ Reklamační technik prodejny Intersport v Chebu Zdeňka Zikmundová, kde Hudečkovi boty koupili, sice do reklamačního protokolu zaznamenala, že se jedná o poškození způsobené užíváním, nicméně kopačky do opravy přijala.

Další poškození ale na sebe nenechalo dlouho čekat.
Na levé botě praskla podrážka v horní části. S touto závadou už Hudečkovi nepochodili. „Ta obuv nás stála dva a půl tisíce korun a my očekáváme, že když je značková, tak něco vydrží,“ shodli se manželé.

„Sportovní boty jsou hodně namáhané a nejsou stavěné na to, aby vydržely ty dva roky, po které jsou v záruce,“ uvedla Zdeňka Zikmundová, která posuzovala oprávněnost druhé reklamace manželů Hudečkových. „Je to tak, že ty boty odejdou po dvou, po třech měsících. To víme i ze zkušenosti a zrovna těchto bot jsme prodali docela hodně. Kdo tomu rozumí ví, že skončí sezóna a ty boty jsou na vyhození,“ popsala své zkušenosti s tím, že v tomto případě se jedná o ojedinělou reklamaci. „Nehledě na to, že výrobní vady se projeví okamžitě, to se dostaví zákazníci třeba po dvou týdnech, ale pokud někdo přijde po třičtvrtě roce, nelze to jednoznačně brát jako výrobní vadu, “ pokračovala.

Přesto, že reklamace nebyla v prodejně uznána, má zákazník ještě další možnost, jak zjistit, zda se jedná o vadu materiálu nebo o opotřebení. „V tomto případě je na kupujícím, aby prodejci dokázal, že se vada vyskytla skutečně na základě nekvalitního výrobku,“ sdělil Jan Mišurec ze Sdružení na obranu spotřebitelů. „Proto bychom doporučovali se obrátit na soudního znalce a požádat jej o znalecký posudek nebo je možné využít také služeb Institutu pro testování a certifikaci a na základě výsledku znaleckého posudku se domáhat svých práv opět u prodejce a nebo soudní cestou,“ poradil Hudečkům. V případě oprávněné reklamace může uplatňovat zákazník nárok na úhradu posudku i soudních výloh po prodejci.

 

Komentář k tomuto článku najdete zde:

27.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Výroba - Obsluha ostatních stacionárních strojů a zařízení 14 933 Kč Obsluha ostatních stacionárních strojů a zařízení jinde neuvedená Operátoři výroby. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 14933 kč. Volných pracovních míst: 5. Poznámka: Místo výkonu práce: Soukenná 556, Hranice u Aše. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: ranní směna 6:00 - 14:00hod, odpolední směna 14:00 - 22:00hod, noční směna 22:00 - 6:00hod. Náplň práce: potisk flakonů na sítotiskových strojích a dále se jedná o třídění a balení flakonů. Požadujeme: spolehlivost, ochotu učit se, aktivní přístup k práci, manuální zručnost, dobrý zrak, pečlivost. Nabízíme: ubytování zdarma v penzionu - cca 100 metrů od práce, týdenní zálohy, příplatky za směnnost, měsíční prémie. Kontakt pro zájemce: osobně na adrese Dr. Davida Bechera 2037/23, 360 01 Karlovy Vary Po-Pá 8:00 - 17:00hod, e-mailem anebo telefonicky Po-Pá 8:00 - 17:00hod.. Pracoviště: Arwa personaldienstleistungen s.r.o. -003, Soukenná, č.p. 556, 351 24 Hranice u Aše. Informace: Nicola Vilk Salajková, +420 352 601 788. Doprava a logistika - Doprava a logistika Logistik 25 000 Kč Specialisté v oblasti logistiky Asistent/ka logistiky. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní úvazek 37,5 hod/týdně. Pracovní doba: 7:00-15:00 h. Náplň práce: řízení procesů příjmu, skladování a výdeje materiálu a zboží, dodržování plánu vyskladňování materiálu pro výrobu, expedice zakázek k zákazníkům a komunikace, kontrola správnosti evidence materiálu v systému skladového hospodářství, objednávání a koordinování přepravy zásilek (EU, mimo EU), spolupráce při naplňování obchodních cílů společnosti. Požadujeme: znalost celního řízení, nutná znalost NJ nebo AJ. Nabízíme: dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě, nově vybudované pracovní prostředí (nový sklad), možnost využití zaměstnaneckých benefitů, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.. Pracoviště: Petainer czech holdings s.r.o., Skandinávská, č.p. 2708, 352 01 Aš 1. Informace: Pavlína Franková, +420 354 501 258. Gastronomie - Gastronomie Číšník, servírka 14 900 Kč Číšníci a servírky Číšník/servírka. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Turnusové služby, úvazek: . Mzda min. 14900 kč, mzda max. 22000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Jedná se o dohodu o provedení práce - poté možné převedení na pracovní smlouvu !!! Místo výkonu práce: Putyka pod kostelem, Dolní Žandov 3, 354 93 Dolní Žandov. Nástup možný ihned. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (11:00-23:00 h). Požadujeme: vyučení v oboru není podmínkou (postačuje praxe). Nabízíme: podnikové stravování, podíly na tržbě, prémie. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat celý týden 8:00-22:00 h) anebo e-mailem.. Pracoviště: Radek vojtaššák -001, 354 93 Dolní Žandov. Informace: Radek Vojtaššák, +420 774 691 973. Služby - Služby Uklízeč, uklízečka 12 200 Kč Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech Pokojský/á - uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 12200 kč, mzda max. 14000 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: Místo výkonu práce: hotely v Mariánských Lázních. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Ne 7:00-18:00 h. Náplň práce: úklid hotelových pokojů a společných prostor. Požadujeme: znalost ruského jazyka, zkušenosti s úklidem výhodou, spolehlivost, pečlivost, dochvilnost. Kontakt pro zájemce: NUTNÝ prvotní telefonický kontakt (volat 10:00-15:00 h) pro sjednání následné osobní schůzky v Mariánských Lázních !!!. Pracoviště: Staff hotel cz, s.r.o. -002, 353 01 Mariánské Lázně 1. Informace: Jana Sombergerová, +420 601 212 777.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Utkání Baníku s Ostravou ohlídá přes 100 policistů

Hejtmanka Jana Mračková Vildumetzová a porotce Jan Samec s oceněnými účastníky soutěže.

Co bylo před sto lety? Kraj tentokrát pohledem dětí

Boj proti skládkám nekončí

Karlovarský kraj - Černé skládky představují pro řadu měst Karlovarského kraje boj s větrnými mlýny. Stále častěji proto využívají moderní technologie, jako jsou třeba fotopasti.

Pryč s nástupištěm! Oprava nádraží přešla do druhé fáze

Cheb - V plném proudu je v tuto chvíli přestavba druhého nástupiště na chebském nádraží, které je největším v kraji. Cestující, kteří tak míří do Prahy, Karlových Varů anebo Německa, musejí využít zbývající dvě nástupiště.

Napadl ženu v obchodě

Cheb - Spousta žen si chodí na nákupy spravit náladu. O tom ale nemůže být ani řeč v případě ženy a její matky.

V Oloví hořel dům, v Chodově se lidé nadýchali dýmovnice

Sokolovsko – K požáru bytového domu v Oloví vyjíždělo v pondělí po poledni pět jednotek hasičů.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT