Do areálu lokomotivního depa, tzv. výtopny, se zájemci svezli ze stanice Cheb historickým motorovým vozem M131.1, kterému se přezdívá Hurvínek. Ve výtopně byla vystavena železniční vozidla, různé lokomotivy a přichystána byla i parková železnice nebo jízdy na posunovací lokomotivě T211.0101 takzvaném prasátku.

Program ukončilo večerní posezení s hudbou u rotundy a noční focení nasvícených historických vozidel před výtopnou.

Jak uvádí Památkový katalog, objekt výtopny je jednou z několika málo budov, které se dochovaly z původního nádraží, které bylo z velké části zničeno při náletech na jaře 1945. Postaven byl nejpozději do roku 1873 a provozovatelem zřejmě byla společnost Dráha císaře Františka Josefa (k.k. privilegierte Kaiser-Franz-Josephs-Bahn, KFJB). Po architektonické stránce se jedná o kvalitní, v dobovém kontextu standardní, stavbu, která ve druhé polovině 20. století prošla četnými úpravami. Tyto úpravy byly vesměs degradující a spočívaly mimo jiné ve změně okenních otvorů, připojení přístaveb a výměně výplní otvorů. V kontextu chebského nádraží se jedná o cenný doklad jeho stavební podoby před zničujícím náletem.