Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Slevu na bramboříky si musela zákaznice OBI skoro vyhádat

Cheb – Na podnět redakce zaměstnanci OBI tuto událost prošetřili.

20.10.2010 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Vlastimil Leška

Sleva v marketu OBI – to nemusí být vždy výhra. Alespoň takový poznatek má seniorka z Chebu. Zlevněné bramboříky jí u pokladny nejdříve účtovali za cenu, která rozhodně nebyla zvýhodněná.

„Byla jsem v OBI a vybrala si bramboříky ve slevě. Původní cena byla škrtnutá a po úpravě činila 39 korun. Na pokladně mi však napočítali cenu před slevou,“ postěžovala si zákaznice z Chebu, která si nepřeje být jmenována (jméno je redakci známo). Nakupující na to obsluhu pokladny upozornila. Podle jejích slov se však prodavač na ni obořil s tím, že si vybrala špatně.

„Přestože obtížně chodím, šla jsem se podívat a zjistila, že mám pravdu. Na pokladně byla již nějaká paní s lejstry a také se mě snažila přesvědčovat, že se pletu. Nakonec uznali moji pravdu,“ doplnila nespokojená nakupující.

Na podnět redakce zaměstnanci OBI tuto událost prošetřili a vyjádřili se k ní.

„Zákaznice si v OBI Cheb nakoupila květiny - bramboříky, které byly označeny slevou. U pokladny se však zjistilo, že dané zboží ve slevě není, a pokladní zavolal pracovníka zahrady. Než se dostavil na pokladnu, zákaznice mezitím z vlastní iniciativy šla znovu zjistit cenu. Situace byla ověřena ještě před jejím návratem. Bramboříky jí byly prodány za označenou cenu – tedy se slevou,“ uvedla Ivana Šedivá, tisková mluvčí OBI.
Nespokojená zákaznice se dotazovala, jak jsou takové obstrukce vůbec možné. Od pracovníků chebského OBI se dozvěděla, že změna kódů není tak jednoduchá.

„Myslela jsem si, že zjednají nápravu. Venku jsem čekala na sousedku a viděla, že i ona měla stejný problém na jiné kase,“ popisovala rozzlobená Chebanka.

„Jednalo se o nedorozumění, nikoliv záměr. OBI vždy usiluje o maximální spokojenost svých zákazníků. Abychom jim vyšli cenově vstříc, připravujeme řadu cenových nabídek. V tu chvíli také probíhá přecenění. Při těchto operacích, které se konají současně u velkého množství produktů, je nutná dokonalá součinnost lidí i komplikovaných IT technologií,“ vysvětlila Šedivá. Také doplnila, že obdobné situace jsou v OBI výjimečné a v Chebu neregistrují za dlouhé období žádnou podobnou stížnost .

Autor: Tomáš Blecha

20.10.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Zámek Kynžvart.

Vzácné poklady na vlastní oči

Ilustrační foto

Svátek oslaví koncertem

Policisté zachránili život mladé dívce

Mariánské Lázně – Čest mottu pomáhat a chránit udělali policisté Jakub Mareš a Vojtěch Procházka. Ti zachránili život třináctileté dívce.

Naši prvňáci už ve středu v Chebském deníku, představíme prvňáčky ZŠ Hazlov

Chebsko - Ve středu 18. října najdete v Chebském deníku prvňáky – ZŠ Hazlov.

Nová klinika vrátí lidi zpět do života

Františkovy Lázně - Celoevropsky jedinečná rehabilitační klinika by mohla do dvou let vzniknout ve Františkových Lázních. Zařízením se 150 lůžky by ročně prošlo až 2000 pacientů. Díky projektu by se navíc zachránily unikátní Luisiny lázně.

„Horvy“ úřadoval v lékárně

Sokolov – Lékárna NEMOS v Sokolově. „Ono mu je dneska deset, prozrazují rodiče malého Davida, který přijel do sokolovské nemocnice na vyhlášené oční oddělení až z Tachova. Reakce je blesková.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení