Pracovníci pražské centrály supermarketu Billa se Deníku vyjádřili k případu, o němž jsme vás informovali ve včerejším vydání.
Zákaznice si v chebské prodejně chtěla koupit větší množství coly za 27,90 korun, ale u pokladny jí bylo účtováno 30,90 korun. To se jí pochopitelně nelíbilo, tak od nákupu ustoupila.

Podle inspektora, který věc šetřil došlo k tomuto: „Nad zmíněným zbožím jsme měli v rámečku dvě cedule. Jedna, s částkou 27,90 korun, platila při slevách. Druhá, 30,90 korun, byla aktuálně platná. Stalo se ale to, že na jedné straně rámečku spadla cedule s nižší, neplatnou cenou, a překryla správnou cenu. Když si zákaznice stěžovala, šel personál prodejny chybu napravit. Nakupující si zboží za správnou cenu nekoupila a celý nákup pokladní stornovala.“
Za vzniklé nedorozumění se pracovníci centrály zákaznici omluvili a ujistili ji, že se nemusí obávat dalších nepříjemností.