Nepříjemně překvapen byl zákazník chebského obchodního domu Tesco Ladislav Johancsík. Když si tam chtěl koupit nakrájený salám dostal podivnou odpověď.

„Chtěl jsem si koupit krájený salám v Tescu,“ vyprávěl Johancsík. „Když jsem však přišel k obslužnému pultu, zjistil jsem, že ten, který jsem chtěl, tam nemají nakrájený. Zeptal jsem se tedy prodavačky, která v tomto úseku obsluhovala, zda ho rozřezaný mají. Prodavačka mi odpověděla, že mají všechny uzeniny vcelku, protože je nemá kdo nakrájet a mám tam zkusit zajít jindy. Dost mě to šokovalo, protože co třeba babičky, ty přece nemohou neustále jezdit a koukat, jestli už mají připravené zboží,“ doplnil.

Mluvčí Tesca Jana Matoušková se k tomuto problému vyjádřila následovně.
„Každý nespokojený zákazník může svou připomínku ohledně obsluhy adresovat přímo pracovníkům obchodu. K dispozici jsou jim zaměstnanci na informačních pultech. Popřípadě mají možnost svou stížnost napsat na kartičky u vchodu do obchodního domu,“ uvedla.
„Mezi dosavadními připomínkami jsme žádnou stížnost na obsluhu v obchodním domě nezaznamenali. Naši pracovníci u pultu lahůdky krájí salámy a sýry sami, jak je potřeba. Není tam žádný zaměstnanec, který by byl vyškolený pouze na zpracování salámu. Celý tento případ jsem konzultovala s pracovníky uvedeného oddělení. Nikdo z nich však o takovém případu nic neví,“ doplnila.