Jedna z dalších naplánovaných schůzek, které se týkají znovuzprovoznění trati Cheb Aš Hof, se uskutečnila na selbské radnici. Zástupci organizací, jež stavbu připravují, vzájemně rozebírali všechny kroky, které se povedlo dosud uskutečnit a které ještě zbývají. Na německé straně bude třeba například vybudovat železniční přemostění dálnice. Na straně české se bude muset vybudovat nové zabezpečovací zařízení.

„Konstatováno bylo, že na českém úseku bude obnova kolejí zahájena, v závislosti na počasí, v únoru, nebo březnu tohoto roku," uvedl mluvčí ašské radnice Milan Vrbata. „Německý partner už má k dispozici stavební povolení a plánuje začít se stavbou přemostění silničního obchvatu obce Erkersreuth, kterým je železnice přerušena. Stavba začne pravděpodobně v dubnu 2015," informoval mluvčí.

Na jednání se řešily také některé skutečnosti, které vyplývají z rozdílných legislativ v obou zemích. I přes tento drobný zádrhel však bude trať hotová do konce roku 2015.

„Vlaky mají jezdit na trase Cheb Aš Selb Plößberg Hof v prosinci tohoto roku," upřesnil Milan Vrbata. „Další jednání o této železniční trati se uskuteční na konci února," dodal mluvčí.

Na české straně půjdou náklady na zprovoznění trati k 23 milionům korun. U německých sousedů budou muset sáhnout hlouběji do kapsy, protože tam byly z velké části koleje úplně odstraněny, a tak je výstavba nové části vyjde na 325 milionů korun. Rekonstrukce bude složitější i z důvodu přemostění silnice.