„Za stejné období loňského roku to přitom bylo jen 38 závad,“ uvedl provozní manažer Chevaku Václav Kovář.

„Není obec, kde by nebyly problémy,“ poznamenal.

„Arktická zima nám přidělala řadu potíží a ještě více jich očekáváme, až začne tání. V tom případě se začne pohybovat zemina a řada dalších faktorů pak přispívá k tomu, že může potrubí prasknout,“ vysvětlils tím, že pracovníci Chevaku se snaží řešit akutní problémy okamžitě. „Musíme vyhodnocovat, jak závažný problém je, kolika lidí se dotkne, jak velkou oblast zasáhl a podobně. Bohužel se občas setkáváme s tím, že nám lidé nadávají, když jim oznámíme, že musí chvíli počkat.“

Zároveň doplnil, že pro případy havárií je na úvodní stránce webu Chevaku uvedena zákaznická havarijní linka, která funguje 24 hodin denně.

„Také jsme byli nedávno celé dopoledne bez vody a bylo to dost nepříjemné, ale co se dá dělat,“ uvedl jeden z oslovených obyvatel Aše.